نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو پخش زنده بازی سپاهان و شمس آذر قزوین در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تعداد تیم‌های لیگ‌ برتر کاهش می‌یابد؟ گزارشگر بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی لیگ مشخص شد پخش زنده بازی پیکان و استقلال در هفته پایانی لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مبارزه کوراش‌کاران خراسانی در آسیا برگزاری اردوی تیم ملی کوهنوردی بانوان کارگر در مشهد ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس رفسنجان شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟
سرخط خبرها

پاس آخر معروف| توکیو، ایستگاه آخر بود

  • کد خبر: ۷۶۵۷۶
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
پاس آخر معروف| توکیو، ایستگاه آخر بود
سعید معروف با انتشار پستی در اینستاگرام از خداحافظی و ترک تیم ملی والیبال سخن گفت و ضربه آخر را زد.

عظیم‌زاده | شهرآرانیوز؛ باخت تیم ملی والیبالمان از ژاپن و خداحافظی از المپیک پایان اتفاقات تلخ والیبالی این روز‌ها نبود. سعید معروف با انتشار پستی در اینستاگرام از خداحافظی و ترک تیم ملی والیبال سخن گفت و ضربه آخر را زد. ضربه‌ای که بسیاری از طرف‌داران والیبال و هوادارانش را ناراحت کرد و در کنار اشک‌هایی که پس از باخت مقابل ژاپن ریخت، این تراژدی را تکمیل کرد. چیزی که البته این داستان‌ها را دردناک‌تر و عجیب‌تر جلوه می‌دهد حرف‌هایی است که از پشت پرده‌ها گفته می‌شود.

 

از یک‌سو معروف در صفحه اینستاگرامش می‌نویسد: «در اولین فرصت به سؤالات همه جواب خواهم داد و سعی خواهم‌کرد مثل همیشه شفاف و واضح صحبت کنم. دوست داشتم در سکوت از والیبال خداحافظی کنم، ولی زمان خوبی است برای صحبت.» و از سویی دیگر گزارشگر والیبال از این می‌گوید که: «کار‌هایی از سوی کادر فنی اتفاق می‌افتد که واقعا هوش از سر آدم می‌پرد. چقدر کارشناس‌ها گفتن این باخت‌ها، باخت‌های طبیعی نیست.» و در این میان، پای سلطانی‌فر و پرسپولیس و گلات هم به میان می‌آید که ابهامات و سؤال‌ها را بیشتر کند.
به هر حال، هرچه بود و هرچه نبود فعلا، نه دیگر تیم والیبال را در المپیک ۲۰۲۰ توکیو داریم و نه معروف را در تیم ملی‌مان.


خداحافظی سعید معروف از تیم ملی واکنش‌های زیادی را هم در بین هوادارانش ایجاد کرد. طرف‌دارانی که حالا مدت‌هاست به حضور همیشگی او به عنوان پاسور و بازی‌ساز تیم عادت کرده‌اند و جاخالی‌ها و پاس‌های خوب او را در زمین فراموش نکرده‌اند. همان‌هایی که بعد از اشک‌هایی که در آخرین بازی المپیک ریخت هم حسابی ناراحتی خود را ابراز کردند. کاربری نوشت: «ما با تو به والیبال علاقه‌مند شدیم.» و دیگری گفت: «تو فقط معروف نیستی، محبوب هم هستی.» شخص دیگری نوشت: «سعید معروف یکی از بهترین و باهوش‌ترین پاسور‌های دنیاست. بازی‌اش در کلاس جهانیه. جای خالی‌اش توی تیم احساس می‌شه.» کاربری هم از این گفت که: «انصافا تو همه این مدت با بازی‌هات کیف کردیم. دمت گرم.»


واکنش‌ها البته فقط تعریف و تمجید نبود. واکنش‌هایی هم بود که نگاهی نقادانه به معروف و عملکرد او داشت. کاربری به خبر برنگشتن او به ایران و رفتنش به آمریکا اشاره کرد و نوشت: «سعید معروف خیلی هم گل، خیلی هم خفن، خیلی هم مغز متفکر. چرا به عنوان کاپیتان تیم ملی، همراه تیم برنمی گرده ایران؟ می‌خوای استراحت کنی بکن. می‌خوای بری آمریکا، برو. ولی اول یه نتیجه‌گیری از عملکرد تیم ملی داشته باش.» کاربر دیگری هم گفت: «ولی آقای معروف قبول کن خیلی جا‌ها باید بهتر و درست‌تر واکنش نشون می‌دادی.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->